mandag den 22. oktober 2012

Palms + Beach


Så er min sidste hele arbejdsuge blevet skudt i gang i New York. Det er en hård mandag efter en fantastisk weekend i Miami med to skønne piger.

Vi ankom til vores hotel på South Beach torsdag aften omkring midnat og gik ud for at få en cocktail og se området i nærheden.

Fredag vågner vi til blå himmel og meget varmt vejr, som eftersigende skulle føles som 37 grader pga. luftfugtigheden - lige varmt nok til mig. Efter en fantastisk omgang morgenmad på The Front Porch Cafe i form af lækre Granola Pancakes(!), blev der daset på stranden og badet i det lækre turkis blå vand. 

Aftenens clubbing foregik på Mansion, som varmt kan anbefales. Vi fik gratis billetter på stranden, hvor promotorer gik rundt og delte disse ud. Dette skulle eftersigende være en af de fedeste natklubber i Miami, og jeg kan ikke modargumentere den påstand. Har man ikke billetter til stedet, koster det omkring 30-35$ at komme ind.

Resten af weekenden kørte i samme stil og det var skønt. Man slapper sjældent (læs: aldrig) af i New York, så det var lækkert at komme ned og holde 100% ferie.

Nu skal jeg nyde min sidste halvanden uge i NY med blandt andet Halloween, som starter med events allerede i weekenden.

Ha' en god mandag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar