torsdag den 20. december 2012

Early Christmas Present



Jeg har netop modtaget denne fine nederdel med posten. Det er Lilian Skirt fra Envii. Den er så behagelig at have på og draperingerne falder rigtig fint. Nederdelen koster kun 300 kr. og de har fri fragt. Jeg fik den endda til halvpris da jeg forinden havde købt tilbudet hos marchémarché hvor du betaler 150 kr. for et gavekort med en værdi på 300 kr. - Perfekt! Tilbudet findes stadig på deres hjemmeside her

Du betaler for gavekortet og modtager en rabatkode inden for det efterfølgende døgn. Denne indtastes ved køb på Enviis hjemmeside og wupti er der taget 300 kr. af prisen :) Jeg havde ikke turde håbe på den kom frem inden jul, men det gjorde den. Der er ingen tvivl om den skal tages i brug den kommende uge - Psst, kun 4 dage til jul!! Har i styr på alle gaverne? Jeg har heldigvis fået købt alle mine så de sidste dage kan bruges på bachelor skrivning :)

>> God torsdag <<

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare pæn!! :)

    Og det er din blog i øvrigt også! Jeg er ny fast følger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtig fin også skøn at have på!!

      Mange tak Ida, det er rigtig dejligt at høre :)

      Slet
  2. Hvor er den helt vildt fin!

    www.simonie.dk

    SvarSlet