torsdag den 10. januar 2013

Always Suit Up



SS13 byder på masser af suits og det passer mig glimrende - jeg er nemlig fan :) Synes det ser super fedt ud og begge dele kan anvendes sammen eller styles hver for sig. 

Jagten på mit suit til den kommende sæson er gået ind, og jeg er ret vild med dem, der består af jakke og nederdel. Jeg ville sætte fede sneaks til og en slidt t-shirt, så jeg sagtens ville kunne bruge det til hverdag. Det må meget gerne være med mønster, print og lidt specielt materiale.

Sæt nr. 2, fra Second Female, har længe været i kiggerten - og nu er det på udsalg, hvilket er (meget) svært at modstå! Jeg synes både jakke og bukser er virkelig, virkelig fede - som suit vil det nok blive brugt mest til festlige lejligheder, men hey? Er hver dag ikke en fest? :) Det burde det i hvert fald.

Suit'er i up til den næste sæson?

1 Vero Moda  ·  2 Second Female  ·  3 H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar