mandag den 7. januar 2013

Bling by mail



Efter en lang nats arbejde, et vækkeur der ikke ringede (eller gjorde det?) og en ellers skrup forvirrende morgen, er jeg lukket ud i friheden igen. Der er nu afleveret bachelor og jeg kan ånde lettet op blogge med god samvittighed - dejlig følelse! 

Forleden modtog jeg en lille pakke med posten, som var et sæt fine smykker fra Stine A. Jeg var så heldig at vinde en konkurrence lige før nytår. Jeg er helt vild med sættet og materialet. Jeg har nogle gange en tendens til at bruge de samme smykker liiidt for ofte, så det er godt med lidt afveksling. Jeg ender tit med guld lir på, så måske er det et lille nytårsfortsæt at bruge sølv og gunmetal mere det næste år?!

Jeg går sjældent uden øreringe, og får følelsen af at have glemt noget hele dagen, hvis ikke jeg har fået et sæt i. Øreringene fra Stine A er super flotte og rå på samme tid. De er ikke specielt store, hvilket passer perfekt til mine små mutant ører.

Nu står den på dyner, film og forhåbentlig skønhedssøvn
>> God mandag <<

2 kommentarer:

  1. Godt at de er kommet frem i god behold, håber du bliver glad for dem :) Bruger i hvert fald ofte mine egne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede super glade for dem! En ny favorit i smykkeskrinet :)

      Slet