søndag den 20. januar 2013

White











Som en opfølger til striberne har jeg kigget lidt på den hvide bølge, som skulle rammer modeelskerne til forår og sommer. Jeg synes selv at vidt tøj kan være super flot - dog mindre praktisk hvis man er så stor en klodsmajor som mig selv. Til sommervejr og solbrun hud, ser det jo bare for lækkert ud. Dog skal det styles rigtigt med de rette accessories, så man ikke ender ud med at ligne en konfirmand (been there, done that). 

Ovenstående er et lille uddrag af hvad Asos byder på af hvide sager. De har stadig et kæmpe udsalg kørende, så hvis du ved du er på jagt efter hvidt, kan der spares en del moneter ved at kigge der. Jeg er ret vil med shortsene på både #3 og #4 også har jeg en ting for store øreringe og ure (#1 + #4).

Hopper i på den hvide trend til næste sæson?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar