torsdag den 14. februar 2013

Colorful





Jeg er normalt ikke vildt meget til farver, men de seneste dage er jeg bare faldet for alt i farver - måske jeg trænger til forår med blade, der bliver grønne og blomster der popper fint op af jorden? Jeg er helt besat af sandalerne på sidste billede og overvejer kraftigt om disse grønne vidundere skal hjem til mig og bo, når jeg tillader mig selv shopping igen!

Er netop kommet hjem fra en eftermiddag i selskab med hende her. Vi var omkring den nye Samsøe butik, der havde åbning inde i Bispensgade. Det hele var ganske fint og min shoppe trang blev bestemt ikke mindre..

Nu står aftenen på "valentinshygge" med min kære veninde Anne Kathrine. Vi havde planlagt en aften på Ulla Terkelsen, men vi havde glemt alt om begrebet valentins reservationer.. Ups.. Så nu må vi se hvad aftenen byder på - god aften til jer!

Source / Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar